REGULAMIN USŁUGI SZKOLENIOWEJ

świadczonej przez AUXI SERVICE CENTER ANNA WOJCIECHOWSKA zwanym dalej EAP24

Warszawa, 20.03.2025

I. Definicje

Użyte w niniejszym Regulaminie postanowienia oznaczają:

  1. EAP24 – AUXI SERVICE CENTER ANNA WOJCIECHOWSKA, ul. Obrzeżna 5E lok. 27, 02-691 Warszawa, Polska, NIP 9820254170
  2. Zamawiający – osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca na mocy ustawy zdolność prawną.
  3. Szkolenie – usługa świadczona przez EAP24 na rzecz Zamawiającego w postaci: szkolenia w formie stacjonarnej lub szkolenia online prowadzonego za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej lub dostępu do platformy internetowej zawierającej szkolenia w formie online przez określony okres czasu (dalej jako platforma myEAP24.pl).
  4. Zamówienie – stanowiące oświadczenie woli zgłoszenie udziału Zamawiającego i/ lub osób wskazanych przez Zamawiającego w szkoleniu stacjonarnym lub szkoleniu on-line, za wynagrodzeniem dla EAP24.
  5. Strona internetowa – witryna internetowa EAP24 pod adresem: www.eap24.pl, za pośrednictwem której można dokonać zgłoszenia na szkolenie poprzez formularz zgłoszeniowy lub skontaktować się z przedstawicielem EAP24 poprzez formularz kontaktowy.
  6. Konsultant EAP24 – osoba odpowiedzialna za proces sprzedaży/obsługi Zamówienia w firmie EAP24.

II. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady sprzedaży Zamawiającym szkoleń za pośrednictwem strony internetowej lub zamówienia w formie elektronicznej.
  2. Szczegółowy opis szkolenia znajduje się na stronie internetowej lub jest przedstawiany w indywidualnej ofercie EAP24.
  3. Szkolenia mogą odbywać się w formie stacjonarnej lub w formie online za pośrednictwem środków komunikacji na odległość. Ponadto EAP24 może udostępniać Zamawiającemu wybrane treści edukacyjne na platformie https://myeap24.pl
  4. EAP24 oraz Zamawiający mogą porozumiewać się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub telefonicznie pod numerem 790 287 100, a także na personalne, firmowe adresy e-mail oraz numer telefonu Konsultanta EAP24.

III. Zamówienia

  1. Zamawiający składa Zamówienie:
    1. Za pomocą formularza zgłoszeniowego na stronie internetowej www.eap24.pl.
    2. Za pomocą druku „Zamówienie usługi szkoleniowej” przesłanego na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt. III ust. 4 lub na bezpośredni adres e-mailowy Konsultanta EAP24.
  2. EAP24 odsyła podpisane Zamówienie na podany przez Zamawiającego adres poczty elektronicznej. Z chwilą odesłania obustronnie podpisanego Zamówienia przez EAP24, dochodzi do zawarcia umowy.
  3. Zamawiający może zamówić usługę szkoleniową online poprzez formularz zgłoszeniowy na www.eap24.pl , potwierdzeniem udziału w szkoleniu jest dokonanie wpłaty w oznaczonym terminie. Brak wpłaty w terminie oznacza rezygnację z udziału w szkoleniu.
  4. EAP24 zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia online w przypadku braku minimalnej, wymaganej liczby uczestników szkolenia online lub zamiany terminu szkolenia z przyczyn wyższych, niezależnych od EAP24. W takim przypadku Zamawiający otrzymuje zwrot dokonaj wpłaty.

IV. Zasady usług szkoleniowych

  1. Podczas udziału w szkoleniu online, uczestnik powinien zadbać o sprzęt i oprogramowanie spełniające pozwalające na udział w szkoleniu online, zaleca się wcześniejsze sprawdzenie ustawień audio i video.
  2. Zamawiający może dokonać zmiany osoby lub osób (uczestników szkolenia) poprzez złożenie stosownej informacji do EAP24 nie później, niż 3 dni robocze przed dniem rozpoczęcia szkolenia.
  3. EAP24 może dokonać zmiany terminu szkolenia stacjonarnego lub online z ważnych przyczyn, takich jak:
    1. brak możliwości przeprowadzenia szkolenia przez EAP24 z przyczyn technicznych (jak np. awaria połączenia z siecią Internet, awaria sprzętu),
    2. brak zapewnienia przez Zamawiającego odpowiedniego miejsca szkoleniowego na szkolenie stacjonarne w zaplanowanym terminie,
    3. brak możliwości przeprowadzenia szkolenia ze względów zdrowotnych lub z innych przyczyn spoczywających po stronie osoby prowadzącej.
  4. Jako potwierdzenie uczestnictwa w szkoleniu stacjonarnym lub online uczestnik otrzymuje certyfikat udziału w szkoleniu w formie papierowej lub elektronicznej w terminie do 14 dni roboczych od zakończenia szkolenia. O wyborze formy certyfikatu decyduje EAP24.

V. Płatności

  1. Zamawiający dokonuje płatności za szkolenie w wysokości wskazanej przez EAP24 przelewem na rachunek bankowy Auxi Service Center Anna Wojciechowska 12 1140 2017 0000 4302 0753 7964 na podstawie dokumentu Proforma lub faktury VAT.

VI. Rezygnacja z udziału w szkoleniu

  1. Uczestnik może zrezygnować z udziału w szkoleniu bez ponoszenia kosztów najpóźniej na 14 dni przed planowanym terminem szkolenia.
  2. W przypadku rezygnacji zgłoszonej w terminie krótszym niż 14 dni przed datą szkolenia, uczestnik zobowiązany jest do pokrycia 50% wartości szkolenia.
  3. Rezygnacja musi zostać zgłoszona w formie pisemnej (e-mail lub list polecony) i potwierdzona przez organizatora szkolenia.
  4. Brak udziału w szkoleniu bez wcześniejszego zgłoszenia rezygnacji skutkuje obowiązkiem pokrycia pełnej wartości szkolenia.
  5. Możliwe jest wskazanie innego uczestnika w miejsce osoby rezygnującej, po uprzednim uzgodnieniu z organizatorem, bez dodatkowych opłat.

VII. Odstąpienie od umowy i reklamacje

  1. Zamawiający ma prawo odstąpić od zawartej umowy na szkolenie online w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, składając pisemne oświadczenie.
  2. Zamawiający ma prawo odstąpić od zawartej umowy na szkolenie stacjonarne do 7 dni przed terminem realizacji. W przypadku odwołania szkolenia przez Zleceniodawcę w czasie krótszym niż 7 dni – płatność 100%.
  3. Zamawiający może złożyć reklamację co do szkoleń drogą elektroniczną na adres: [email protected] W zgłoszeniu reklamacyjnym Zamawiający podaje: NIP firmy, swoje dane osobowe, numer telefonu, adres poczty elektronicznej, nazwę szkolenia, którego dotyczy reklamacja oraz opis reklamacji. Reklamacje te mogą być składane w terminie 14 dni od zakończenia Szkolenia.
  4. EAP24 rozpoznaje reklamację w terminie 30 dni od ich zgłoszenia, przesyłając pisemną odpowiedź na adres e-mail podany w zgłoszeniu reklamacji.

VIII. Dane osobowe i polityka prywatności

  1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO (czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informujemy, że administratorem danych osobowych przekazywanych przez Zamawiającego jest Auxi Service Center Anna Wojciechowska, ul. Obrzeżna 5E, lok. 27, Warszawa 02-691.

IX. Pozostałe postanowienia

  1. Zamawiający nie ma prawa powielania materiałów szkoleniowych przygotowanych przez EAP24, ani ich udostępniania osobom trzecim.
  2. EAP24 nie gwarantuje i nie ponosi odpowiedzialności za przyswojenie wiedzy lub umiejętności przez osoby biorące udział w szkoleniu.

X. Postanowienia końcowe

  1. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie właściwe przepisy prawa polskiego.
  2. Wszelkie spory wynikające z niniejszej umowy bądź z nią związane są rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę EAP24.