EAP24 AUXI SERVICE CENTER
EAP24 to profesjonalne wsparcie dla firm i pracowników
- Działamy na rynku od 2009 roku
- Wywodzimy się z branży usług doradczo-szkoleniowych
- Współpracujemy z klientami korporacyjnymi i dużymi firmami
- Zajmujemy się systemowym wsparciem pracowników firm w rozwiązywaniu problemów zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym
- Naszym zasobem jest wiedza biznesowa i doświadczenie HR
- Współpracujemy z ponad 50 specjalistami oraz zewnętrzną kancelarią prawną, zapewniającą profesjonalne porady prawne
![](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/12/Group-670-1024x650.png)
Grupowe szkolenia nie dają możliwości indywidualnego podejścia do problemów pracowników, a coaching nadal jest usługą z górnej półki cenowej.
Dlatego naszą misją stało się opracowywanie Programów Wsparcia Pracowników EAP –wzorujących się na międzynarodowych standardach – jako oferty benefitu dla grona naszych klientów i ich pracowników
![](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/12/ania_bez_tla.png)
„Jesteśmy dumni z zespołu specjalistów (psychologowie, terapeuci, coachowie, konsultanci, psychoterapeuci), którzy mają kwalifikacje i doświadczenie, aby wspierać uczestników programów EAP. Mamy sieć kontaktów w całym kraju, dzięki czemu zapewniamy profesjonalne wsparcie w szerokim spektrum problemów ludzkich.”
– Anna Wojciechowska, CEO EAP24
![NORDEA](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/11/NORDEA.png)
![ALLIANZ](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/11/ALLIANZ.png)
![bgk-150x150](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/11/bgk-150x150-1.png)
![crh-150x150](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/11/crh-150x150-1.png)
![KETER](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/11/KETER-2.png)
![WHITE_HAYS-01-200x24](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2023/06/WHITE_HAYS-01-200x24-1.png)
![santander-fundusze-200x200](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/11/santander-fundusze-200x200-1.png)
![BNP LEASE GROUP](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/11/BNP-LEASE-GROUP.png)
![rodlpartner-200x27](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/11/rodlpartner-200x27-1.png)
![GARMIN](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/11/GARMIN.png)
![BLUESOFT](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/11/BLUESOFT.png)
![Livechat](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/11/Livechat.png)
![UNIBEP](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/11/UNIBEP.png)
Kto korzysta z naszych usług?
Dzięki wiedzy, doświadczeniu i szerokiemu gronu specjalistów obsługujemy takie przedsiębiorstwa jak banki, firmy produkcyjne, towarzystwa ubezpieczeniowe, organizacje z branży IT, HR oraz wiele innych.
Najwięksi klienci korzystający z naszych usług zatrudniają powyżej 5000 pracowników, których obsługujemy w języku polskim, angielskim oraz ukraińskim.
Dostarczamy statystyk informujących pracodawców o potrzebach wsparcia pracowników w obszarach, które mają wpływ na efektywność, poziom absencji i rotację w firmie. Wierzymy, że lepsza jakość życia pracowników przełoży się na ich większe zaangażowanie i lojalność wobec organizacji.
Obsługujemy firmy na ternie Polski, Niemiec i Holandii. Pracujemy w języku polskim i angielskim.
Poznaj nasze referencje i przykłady wdrożenia ‒ zapraszamy do kontaktu!
Nasi Partnerzy
![](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/10/eaef_200x200.png)
Jesteśmy członkiem The Employee Assistance European Forum (EAEF) – organizacji zrzeszającej w Europie od 2002 roku dostawców usług EAP z 23 krajów. Członkostwo EAEF potwierdza nasz profesjonalizm oraz zapewnia wymianę wiedzy i branżowych praktyk.
![](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/10/optum_orng_bg-1024x1024.png)
Nasza firma jest partnerem firmy Optum Health www.optum.com, jednej z największych na świecie firm oferujących usługi w zakresie: zdrowia, programów EAP, rozwiązań wellbeingowych.
Optum Health działa globalnie od ponad37 lat, oferuje usługi w ponad 200 krajach i obsługuje ponad 2 000 międzynarodowych firm oraz ponad 11 milionów klientów indywidualnych.
Dołączenie do sieci partnerów Optum Health zostało poprzedzone due diligence w obszarach takich jak:
- usługi (doradztwo i incydenty krytyczne)
- zatrudnianie i kwalifikacje
- regulacje i zgodność
- zbieranie danych
- zarządzanie jakością.
W praktyce oznacza to, że działając lokalnie, spełniamy wysokie międzynarodowe standardy usług employee assistance.
![](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/12/eap_institut.png)
Jesteśmy Partnerem EAP Institut. Organizacja została założona w 2011 roku z wizją promowania „orientacji na sens w biznesie” i oferowania praktycznych rozwiązań w tym zakresie. Dziś firma jest jednym z wiodących dostawców usług employee assistance w Austrii.
![](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/10/medicover-benefits.jpg)
Nasza firma jest partnerem Medicover Benefits, firmy dostarczającej nowoczesne rozwiązania wspomagające działy HR w relacjach z pracownikami. Zapraszamy do korzystania z naszych usług na www.platformabenefitowa.pl.
Poznaj nasz zespół
![](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/12/Projekt-bez-nazwy-1.png)
Anna Wojciechowska
CEO
Ma kilkunastoletnie doświadczenie w planowaniu i realizacji projektów doradczych HR oraz szkoleniowych, współpracując z ponad 200 klientami korporacyjnymi. Jako facylitator i coach, z gruntownym przygotowaniem psychologicznym, doskonale rozumie potrzeby pracowników, menedżerów i organizacji.
Jest Associate brytyjskiej firmy Open Water Ltd.
Pasjonuje się podróżami, żeglowaniem i psychologią. Jej motto to słowa Marcela Prousta: „Prawdziwa podróż odkrywcza polega na nowym spojrzeniu”
![](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/12/2.png)
Marta
Semczuk
Client Relations Manager
Menadżer z ponad 12-letnim doświadczeniem, kierujący się otwartością, jasnymi zasadami i odwagą w działaniu. Audytor, coach biznesu, instruktor mindfulness i ekspert w zarządzaniu projektami.
Jako Client Relations Manager w EAP24 prowadzi szkolenia i wspiera rozwój firmy, dbając o relacje z kluczowymi klientami. Nadzoruje rozwój biznesu, poszerzanie portfolio klientów oraz wdrażanie misji i wizji firmy, zapewniając wysoki poziom satysfakcji z usług.
![](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/12/3.png)
Aneta
Olejnik
Client Relations Manager
Od 2007 roku zdobywa doświadczenie jako sprzedawca B2B w branżach turystyczno-hotelarskiej, szkoleniowej i benefitów pracowniczych, oferując klientom optymalne rozwiązania. Specjalizuje się w sprzedaży doradczej i partnerskiej współpracy.
Obecnie, jako Client Relations Manager w EAP24, wdraża w firmach program wsparcia psychologicznego dla pracowników oraz proponuje rozwiązania z zakresu psychoedukacji.
![](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/12/4.png)
Edyta
Wajda
Marketing & Communication Specialist
Marketerka z blisko 10-letnim doświadczeniem, łączy strategiczne myślenie z kreatywnością. Pracowała w agencjach marketingowych i po stronie klienta, realizując projekty z zakresu performance marketingu, brandingu i content marketingu. Ostatnio koncentruje się na działaniach wspierających organizacje promujące zdrowie psychiczne, co wpisuje się w misję EAP24.
Odpowiada za marketing i komunikację firmy: zarządza social mediami, stroną internetową, kampaniami mailingowymi i promocją webinarów dla HR.
![](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/12/5.png)
Aleksandra
Kumorek
Head of Technology
Wszechstronny menedżer z ponad 15-letnim doświadczeniem w projektach łączących biznes, marketing i technologię. Specjalizuje się w przekształcaniu potrzeb biznesowych w efektywne procesy i rozwiązania IT. Doświadczenie zdobywała w agencjach kreatywnych, e-commerce i sektorze finansowym.
W EAP odpowiada za rozwój technologii, zarządzanie projektami zewnętrznymi i bezpieczeństwo. Wspiera także strategicznie zespoły sprzedaży i marketingu.
![](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/12/AleksandraN.png)
Aleksandra
Nizińska
Training Manager
![](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/12/7.png)
Izabela
Jakobiuk
EAP Coordinator
Magister psychologii i studentka drugiego roku szkoły psychoterapii w nurcie poznawczo-behawioralnym. Z EAP związana od 2021 roku, od dwóch lat pełni funkcję koordynatora EAP. Na co dzień zgłębia wiedzę psychologiczną i udziela wsparcia.
W EAP24 koordynuje pracę psychologów, obsługuje infolinię i zgłoszenia klientów. Odpowiada za planowanie i organizację webinarów oraz uczestniczy w rekrutacji zespołu. Dba o poprawność danych do raportów i opracowuje zasady programu wsparcia.
![](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/12/8.png)
Joanna
Plata
EAP Coordinator
Psycholog i koordynatorka wsparcia EAP z doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, zajmując się obsługą klienta i rekrutacją. Rozwinęła umiejętności komunikacyjne i rozwiązywania problemów. W 2021 roku rozpoczęła rekrutację w branży IT, wspierając menedżerów i kandydatów.
W EAP24 koordynuje zgłoszenia psychologiczne i prawno-finansowe, organizuje webinary, udziela wsparcia na infolinii i prowadzi rekrutację, dbając o profesjonalne relacje z kandydatami.
![](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/12/9.png)
Joanna
Kordalska
Junior EAP Coordinator
Studentka V roku psychologii, która swoją przyszłość wiąże z psychologią kliniczną i poznawczą. Pierwsze doświadczenie zawodowe zdobyła podczas praktyk w szpitalu psychiatrycznym.
W EAP24 pomaga w organizowaniu webinarów, przygotowywaniu materiałów dla klientów, wspiera rekrutację oraz odpowiada za przygotowanie statystyk i ankiet. Zajmuje się publikowaniem materiałów na platformie EAP24, tworzeniem materiałów graficznych i kontrolą danych w systemie.
Poznaj także kompetencje konsultantów EAP24
Pracujemy z ponad 50 specjalistami w zakresie psychologii, zarządzania, prawa i finansów.
Obszary specjalizacji
- psychologia kliniczna
- terapia behawioralno-poznawcza
- terapia uzależnień
- terapia rodzinna
- interwencje kryzysowe
![](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/12/Group-195-1-1024x673.png)
![](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/12/g8-1.png)
Wymagane doświadczenie i umiejętności
- doświadczenie w pracy w infolinii pomocowej / telefonie zaufania (min. 2 lata)
- wiedza i doświadczenie w zakresie psychologii klinicznej
- wiedza i doświadczenie w zakresie interwencji kryzysowej
- umiejętność prowadzenia wywiadu motywującego
- umiejętność budowania zmiany u klienta terapeutycznego.
Co dla nas oznacza motyw latarni?
![](https://eap24.pl/wp-content/uploads/2024/12/Latarnia-do-o-nas.png)
Latarnia to nie tylko symbol, ale esencja naszej misji w EAP24. To metafora wsparcia, jakie oferujemy każdemu, kto mierzy się z wyzwaniami w życiu zawodowym i osobistym. Latarnia oświetla drogę w mroku, wskazuje bezpieczny kierunek i pomaga odnaleźć spokój w chwilach niepewności.
Dla nas motyw latarni oznacza towarzyszenie naszym klientom w ich podróży – niezależnie od tego, czy szukają rozwiązania większych problemów, czy potrzebują chwilowego przewodnika.
Chcemy być źródłem stabilności, które pomaga odnaleźć równowagę i podejmować właściwe decyzje, gdy otoczenie wydaje się pełne wyzwań.
Latarnia odzwierciedla naszą gotowość do działania i świadomość, że każdy z nas czasem potrzebuje światła, które wskaże drogę.
To symbol troski, zrozumienia i odpowiedzialności, jakie przyświecają naszej codziennej pracy z ludźmi i dla ludzi.
Formularz ofertowy
Jeśli potrzebujesz wsparcia EAP24, skorzystaj z danych kontaktowych przekazanych Ci przez pracodawcę