EAP24 AUXI SERVICE CENTER
EAP24 to profesjonalne wsparcie dla firm i pracowników
- Działamy na rynku od 2009 roku
- Wywodzimy się z branży usług doradczo-szkoleniowych
- Współpracujemy z klientami korporacyjnymi i dużymi firmami
- Zajmujemy się systemowym wsparciem pracowników firm w rozwiązywaniu problemów zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym
- Naszym zasobem jest wiedza biznesowa i doświadczenie HR
- Współpracujemy z ponad 50 specjalistami oraz zewnętrzną kancelarią prawną, zapewniającą profesjonalne porady prawne

Grupowe szkolenia nie dają możliwości indywidualnego podejścia do problemów pracowników, a coaching nadal jest usługą z górnej półki cenowej.
Dlatego naszą misją stało się opracowywanie Programów Wsparcia Pracowników EAP –wzorujących się na międzynarodowych standardach – jako oferty benefitu dla grona naszych klientów i ich pracowników.
„Jesteśmy dumni z zespołu specjalistów (psychologowie, terapeuci, coachowie, konsultanci, psychoterapeuci), którzy mają kwalifikacje i doświadczenie, aby wspierać uczestników programów EAP. Mamy sieć kontaktów w całym kraju, dzięki czemu zapewniamy profesjonalne wsparcie w szerokim spektrum problemów ludzkich.”
– Anna Wojciechowska, CEO EAP24

„Jesteśmy dumni z zespołu specjalistów (psychologowie, terapeuci, coachowie, konsultanci, psychoterapeuci), którzy mają kwalifikacje i doświadczenie, aby wspierać uczestników programów EAP. Mamy sieć kontaktów w całym kraju, dzięki czemu zapewniamy profesjonalne wsparcie w szerokim spektrum problemów ludzkich.”
– Anna Wojciechowska, CEO EAP24

Kto korzysta z naszych usług?
Dzięki wiedzy, doświadczeniu i szerokiemu gronu specjalistów obsługujemy takie przedsiębiorstwa jak banki, firmy produkcyjne, towarzystwa ubezpieczeniowe, organizacje z branży IT, HR oraz wiele innych.
Najwięksi klienci korzystający z naszych usług zatrudniają powyżej 5000 pracowników, których obsługujemy w języku polskim, angielskim oraz ukraińskim.
Dostarczamy statystyk informujących pracodawców o potrzebach wsparcia pracowników w obszarach, które mają wpływ na efektywność, poziom absencji i rotację w firmie. Wierzymy, że lepsza jakość życia pracowników przełoży się na ich większe zaangażowanie i lojalność wobec organizacji.
Obsługujemy firmy na ternie Polski, Niemiec i Holandii. Pracujemy w języku polskim i angielskim.
Poznaj nasze referencje i przykłady wdrożenia ‒ zapraszamy do kontaktu!

Jesteśmy członkiem The Employee Assistance European Forum (EAEF) – organizacji zrzeszającej w Europie od 2002 roku dostawców usług EAP z 23 krajów. Członkostwo EAEF potwierdza nasz profesjonalizm oraz zapewnia wymianę wiedzy i branżowych praktyk.

Nasza firma jest partnerem firmy Optum Health www.optum.com, jednej z największych na świecie firm
oferujących usługi w zakresie: zdrowia, programów EAP, rozwiązań wellbeingowych.
Optum Health działa globalnie od ponad37 lat, oferuje usługi w ponad 200 krajach i obsługuje ponad 2 000 międzynarodowych firm oraz ponad 11 milionów klientów indywidualnych.
Dołączenie do sieci partnerów Optum Health zostało poprzedzone due diligence w obszarach takich jak:
- usługi (doradztwo i incydenty krytyczne)
- zatrudnianie i kwalifikacje
- regulacje i zgodność
- zbieranie danych
- zarządzanie jakością.
W praktyce oznacza to, że działając lokalnie, spełniamy wysokie międzynarodowe standardy usług employee assistance.

Jesteśmy Partnerem EAP Institut. Organizacja została założona w 2011 roku z wizją promowania „orientacji na sens w biznesie” i oferowania praktycznych rozwiązań w tym zakresie. Dziś firma jest jednym z wiodących dostawców usług employee assistance w Austrii.

Nasza firma jest partnerem Medicover Benefits, firmy dostarczającej nowoczesne rozwiązania wspomagające działy HR w relacjach z pracownikami. Zapraszamy do korzystania z naszych usług na www.platformabenefitowa.pl.
Poznaj nasz zespół

Anna Wojciechowska

Marta Semczuk

Aneta Olejnik

Aleksandra Kumorek

Aleksandra Nizińska

Joanna Plata

Joanna Kordalska
Poznaj także kompetencje konsultantów EAP24
Pracujemy z ponad 50 specjalistami w zakresie psychologii, zarządzania, prawa i finansów.

Obszary specjalizacji
- psychologia kliniczna
- terapia behawioralno-poznawcza
- terapia uzależnień
- terapia rodzinna
- interwencje kryzysowe
Wymagane doświadczenie i umiejętności
- doświadczenie w pracy w infolinii pomocowej / telefonie zaufania (min. 2 lata)
- wiedza i doświadczenie w zakresie psychologii klinicznej
- wiedza i doświadczenie w zakresie interwencji kryzysowej
- umiejętność prowadzenia wywiadu motywującego
- umiejętność budowania zmiany u klienta terapeutycznego.
Co dla nas oznacza motyw latarni?
Latarnia to nie tylko symbol, ale esencja naszej misji w EAP24. To metafora wsparcia, jakie oferujemy każdemu, kto mierzy się z wyzwaniami w życiu zawodowym i osobistym. Latarnia oświetla drogę w mroku, wskazuje bezpieczny kierunek i pomaga odnaleźć spokój w chwilach niepewności.

Dla nas motyw latarni oznacza towarzyszenie naszym klientom w ich podróży – niezależnie od tego, czy szukają rozwiązania większych problemów, czy potrzebują chwilowego przewodnika.

Chcemy być źródłem stabilności, które pomaga odnaleźć równowagę i podejmować właściwe decyzje, gdy otoczenie wydaje się pełne wyzwań.

Latarnia odzwierciedla naszą gotowość do działania i świadomość, że każdy z nas czasem potrzebuje światła, które wskaże drogę.

To symbol troski, zrozumienia i odpowiedzialności, jakie przyświecają naszej codziennej pracy z ludźmi i dla ludzi.

Formularz ofertowy
Jeśli potrzebujesz wsparcia EAP24, skorzystaj z danych kontaktowych przekazanych Ci przez pracodawcę.