
Konstrukcja oraz sposób kalkulowania Programów EAP zakładają udział wszystkich pracowników firmy.
Standard udzielanego wsparcia zakłada dostępność serwisu www 24/7 oraz dostępność infolinii 8-24/7.
Z serwisu www, infolinii, a także spotkań indywidualnych mogą korzystać zarówno pracownicy, jak i członkowie najbliższej rodziny (mąż/żona, partner/partnerka, dzieci).
Nie – Programy EAP zapewniają poufność, anonimowość i bezstronność udzielanego wsparcia.
Nasze główne założenia to łatwa dostępność infolinii, adekwatna do liczby uczestników naszych Programów EAP, a także profesjonalizm i doświadczenie konsultantów telefonicznych (psychologów, terapeutów, coachów).
Psychologowie, terapeuci, coachowie mający profesjonalne przygotowanie i doświadczenie w pracy z klientem EAP przez telefon.
Tak – wymaga to indywidualnego umówienia się.
Tak – wymaga to indywidualnego umówienia się.
Dyrektor kliniczny nadzorujący pracę konsultantów telefonicznych.
Jest to uzależnione od warunków umowy EAP między firmami.
Spotkania można kontynuować indywidualnie poza Programem EAP.
Informujemy o potrzebie specjalistycznej pomocy i zapewniamy wsparcie, aby ułatwić rozmówcy umówienie się do specjalisty (np. informacja nt. zakresu opieki medycznej w firmie).
Tak. Zakres wsparcia reguluje umowa.
Tak. Zakres wsparcia reguluje umowa.
Tak. Zakres wsparcia reguluje umowa.
Tak. Zakres wsparcia reguluje umowa.