#HumanService

Wsparcie od specjalistów, którzy rozumieją ludzi.

Pomagamy dbać o dobrostan Twojej firmy

Jesteśmy liderem wsparcia EAP (Employee Assistance Program) w Polsce – sprawdzonego na całym świecie standardu pomagania pracownikom w trudnych chwilach. Nasz zespół ekspertów łączy wiedzę z obszarów HR, psychologii i prawa, wspierając firmy w budowaniu środowiska pracy opartego na zaufaniu, dobrostanie i zaangażowaniu. Tak jak latarnie morskie wskazują drogę w ciemności, tak my jesteśmy bezpiecznym punktem wsparcia dla organizacji i ich pracowników.

5,6/6

Tak pracownicy oceniają jakość konsultacji przeprowadzonych przez specjalistów EAP24

EAP24 to wsparcie tworzone przez ludzi dla ludzi – 100% human service. Działamy profesjonalnie, ze zrozumieniem i empatią, pomagając pracownikom odzyskać równowagę i spokój w trudnych chwilach. W centrum stawiamy człowieka, nie zapominając jednocześnie o potrzebach biznesu.

Wierzymy, że zdrowy, spokojny i zmotywowany pracownik to fundament sukcesu firmy. Niezależnie od wyzwań, z jakimi mierzą się Twoi pracownicy, jesteśmy po to, aby pomóc im znaleźć najlepsze rozwiązania.

– Anna Wojciechowska, CEO EAP24 

W ramach EAP24 zapewniamy

HUMAN SERVICE 24h/7/365

PLATFORMA

APLIKACJA MOBILNA

Inspirujemy do zmian,
na dobre

W EAP24 wspieramy organizacje w harmonijnym rozwoju i budowaniu kultury pracy, w której dobrostan pracowników jest priorytetem. Zapewniamy każdemu dostęp do profesjonalnej pomocy psychologicznej i prawno-finansowej. Nasze działania opierają się na profesjonalizmie – wiedzy i doświadczeniu ekspertów, zaufaniu – pełnej poufności i etyce oraz rozwoju – inspirujemy ludzi i firmy do trwałych, pozytywnych zmian.

Ludzie, którym naprawdę zależy​

Poznaj zespół, który każdego dnia wspiera pracowników i firmy
w budowaniu dobrostanu.

Anna
Wojciechowska

CEO
Konsultant zarządzania i executive coach z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży doradczo-szkoleniowej. Wspiera działy HR międzynarodowych korporacji w budowaniu nowoczesnych praktyk zarządzania ludźmi. Od 2018 roku rozwija w Polsce programy EAP24 – kompleksowe wsparcie psychologiczne, menedżerskie i prawno-finansowe. Członek EAEF – europejskiej organizacji wyznaczającej standardy Employee Assistance Program.

Marta
Semczuk

Client Relations Manager
Menadżer z ponad 12-letnim doświadczeniem, kierujący się otwartością, jasnymi zasadami i odwagą w działaniu. Audytor, coach biznesu, instruktor mindfulness i ekspert w zarządzaniu projektami. Jako Client Relations Manager w EAP24 prowadzi szkolenia i wspiera rozwój firmy, dbając o relacje z kluczowymi klientami. Nadzoruje rozwój biznesu, poszerzanie portfolio klientów oraz wdrażanie misji i wizji firmy, zapewniając wysoki poziom satysfakcji z usług.

Aneta
Olejnik

Client Relations Manager
Manager sprzedaży z ponad 15-letnim doświadczeniem w sprzedaży doradczej i partnerskiej współpracy z klientami. Pracowała w branży turystyczno-hotelarskiej, szkoleniowej i benefitów pracowniczych zawsze oferując klientom optymalne rozwiązania. Obecnie wdraża w firmach program wsparcia psychologicznego dla pracowników. Inspiruje ją odkrywanie, jak wykorzystanie psychologii w firmie może jednocześnie uwolnić potencjał organizacji i zadbać o prawdziwy dobrostan jej ludzi.

Magdalena
Flera-Łapińska

Training Manager
Psycholog, interwent kryzysowy, executive coach i trener biznesu. Wspiera działy HR i menedżerów w obszarze budowania kultury zdrowia psychicznego w organizacjach. Głównymi obszarami szkoleniowymi są pierwsza pomoc psychologiczna i emocjonalna, oraz komunikacja i zarządzanie kryzysowe. Wdraża rozwiązania dla biznesu w trzech filarach - prewencji, interwencji i psychoedukacji.

Martyna
Bobusia

EAP Coordinator
Psycholog i koordynatorka wsparcia EAP z kilkuletnim doświadczeniem w obszarze HR w międzynarodowych korporacjach. Wspierała zespoły i liderów w rozwoju potencjału i zarządzania talentami. Obecnie kształci się w kierunku psychologii interwencji kryzysowej i w nurcie TSR. W EAP24 koordynuje zgłoszenia, organizuje webinary i udziela wsparcia psychologicznego. Łączy psychologię i wiedzę o funkcjonowaniu środowiska biznesowego, wspierając wellbeing pracowników.

Dominika
Kamińska

EAP Coordinator
Psycholog, trenerka biznesu i koordynatorka EAP z doświadczeniem w pracy z polskimi i międzynarodowymi organizacjami. Specjalizuje się w doskonaleniu komunikacji, współpracy zespołowej oraz wspieraniu dobrostanu pracowników. W EAP24 odpowiada za koordynację wsparcia psychologicznego, realizację webinarów i działań edukacyjnych promujących zdrowie psychiczne w środowisku pracy.

Anna
Wójcik

EAP Coordinator
Psycholog i koordynatorka wsparcia EAP. Posiada kilkuletnie doświadczenie w organizacji szkoleń o tematyce psychologicznej oraz w prowadzeniu diagnozy psychologicznej w obszarze zaburzeń neurorozwojowych. W EAP24 zajmuje się koordynacją wsparcia psychologicznego, a także realizuje webinary i konsultacje wspierające dobrostan pracowników. Obecnie poszerza swoje kompetencje w obszarze psychodietetyki.

Klaudia
Cieślar

EAP Assistant
Studentka psychologii klinicznej, pasjonująca się neuropsychologią, ukierunkowana na poszerzanie wiedzy i wsparcia w zakresie zdrowia psychicznego. W EAP24 wspiera zespół wsparcia w koordynacji działań związanych z pomocą psychologiczną i realizacją programów wellbeingu. Jej obszarem specjalizacji jest tematyka dobrostanu oraz wspieranie innych w budowaniu równowagi psychicznej i emocjonalnej.

Katarzyna
Woch-Kubica

Office Manager
Doświadczona managerka z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami, marketingu i obsłudze klienta. W EAP24 odpowiada za sprawną komunikację z partnerami biznesowymi oraz koordynację działań administracyjnych. Z powodzeniem łączy analityczne myślenie z kreatywnym podejściem, wspierając realizację celów strategicznych i operacyjnych. Z pasją rozwija się w obszarze psychologii i wellbeing’u.

Agnieszka
Możdżeń

Marketing Manager
Specjalistka z ponad 15-letnim doświadczeniem w marketingu cyfrowym. Strategicznie łączy kreatywność z technologią, wspierając firmy B2B/B2C w transformacji cyfrowej. W EAP24 odpowiada za całościowe działania marketingowe i rozwój komunikacji marki, pracując na styku marketingu, UX i biznesu.

Aleksandra
Rusin

Marketing Assistant
Studentka zarządzania ze specjalizacją social media & digital marketing. Swoją przyszłość zawodową wiąże z marketingiem internetowym i mediami społecznościowymi, w których nieustannie się rozwija poprzez studia, kursy branżowe oraz praktyczne doświadczenie. W EAP24 odpowiada za działania związane z digital marketingiem, komunikacją wizualną i produkcją treści wideo oraz audio.

Aleksandra
Kumorek

Head of Technology
Wszechstronny menedżer z ponad 15-letnim doświadczeniem w projektach łączących biznes, marketing i technologię. Specjalizuje się w przekształcaniu potrzeb biznesowych w efektywne procesy i rozwiązania IT. Doświadczenie zdobywała w agencjach kreatywnych, e-commerce i sektorze finansowym. W EAP24 odpowiada za rozwój technologii, zarządzanie projektami zewnętrznymi i bezpieczeństwo. Wspiera także strategicznie zespoły sprzedaży i marketingu.

Kompetencje, na których możesz polegać​

Współpracujemy z wieloma ekspertami, którzy łączą wiedzę naukową z praktycznym doświadczeniem biznesowym.

Obszary specjalizacji

Wymagane doświadczenie i umiejętności

Zaufali nam liderzy różnych branż

Nasze doświadczenie obejmuje wsparcie 70 000 pracowników w firmach z różnych sektorów – od IT i finansów, po produkcję, handel, usługi oraz sektor publiczny. Łączymy wiedzę z HR, psychologii i prawa, aby zapewnić skuteczne oraz profesjonalne wsparcie.

Działamy według światowych standardów

Współpracujemy z międzynarodowymi partnerami, którzy gwarantują najwyższe standardy i jakość naszych usług. Dzięki temu łączymy lokalne podejście z globalnym doświadczeniem.

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach

Wypełnij formularz, a nasz ekspert skontaktuje się z Tobą, by dopasować najlepszą formę wsparcia.

*pole obowiązkowe.
Administratorem danych zawartych w korespondencji e-mail jest Auxi Service Center. Wysyłając wiadomość, przekazujesz nam adres e-mail, imię, nazwisko, nr telefonu oraz inne dane zawarte w treści wiadomości. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych są dostępne w Polityce prywatności zamieszczonej na tej stronie internetowej.

EAP24 AUXI SERVICE CENTER

EAP24 to profesjonalne wsparcie dla firm i pracowników

Grupowe szkolenia nie dają możliwości indywidualnego podejścia do problemów pracowników, a coaching nadal jest usługą z górnej półki cenowej.

Dlatego naszą misją stało się opracowywanie Programów Wsparcia Pracowników EAP –wzorujących się na międzynarodowych standardach – jako oferty benefitu dla grona naszych klientów
i ich pracowników.

„Jesteśmy dumni z zespołu specjalistów (psychologowie, terapeuci, coachowie, konsultanci, psychoterapeuci), którzy mają kwalifikacje i doświadczenie, aby wspierać uczestników programów EAP. Mamy sieć kontaktów
w całym kraju, dzięki czemu zapewniamy profesjonalne wsparcie w szerokim spektrum problemów ludzkich.”

– Anna Wojciechowska, CEO EAP24 

Kto korzysta z naszych usług?

Dzięki wiedzy, doświadczeniu i szerokiemu gronu specjalistów obsługujemy takie przedsiębiorstwa jak banki, firmy produkcyjne, towarzystwa ubezpieczeniowe, organizacje z branży IT, HR oraz wiele innych.

Najwięksi klienci korzystający z naszych usług zatrudniają powyżej 5000 pracowników,
których obsługujemy w języku polskim, angielskim oraz ukraińskim.

Dostarczamy statystyk informujących pracodawców o potrzebach wsparcia pracowników w obszarach, które mają wpływ na efektywność, poziom absencji i rotację w firmie. Wierzymy, że lepsza jakość życia pracowników przełoży się na ich większe zaangażowanie i lojalność wobec organizacji.

Obsługujemy firmy na ternie Polski, Niemiec i Holandii. Pracujemy w języku polskim i angielskim.

Poznaj nasze referencje i przykłady wdrożenia ‒ zapraszamy do kontaktu!

Jesteśmy członkiem The Employee Assistance European Forum (EAEF) – organizacji zrzeszającej
w Europie od 2002 roku dostawców usług EAP z 23 krajów. Członkostwo EAEF potwierdza nasz profesjonalizm oraz zapewnia wymianę wiedzy i branżowych praktyk.

Nasza firma jest partnerem firmy Optum Health www.optum.com, jednej z największych na świecie firm
oferujących usługi w zakresie: zdrowia, programów EAP, rozwiązań wellbeingowych.
Optum Health działa globalnie od ponad37 lat, oferuje usługi w ponad 200 krajach i obsługuje ponad 2 000 międzynarodowych firm oraz ponad 11 milionów klientów indywidualnych.
Dołączenie do sieci partnerów Optum Health zostało poprzedzone due diligence w obszarach takich jak:

  • usługi (doradztwo i incydenty krytyczne)
  • zatrudnianie i kwalifikacje
  • regulacje i zgodność
  • zbieranie danych
  • zarządzanie jakością.

W praktyce oznacza to, że działając lokalnie, spełniamy wysokie międzynarodowe standardy usług employee assistance.

Jesteśmy Partnerem EAP Institut. Organizacja została założona w 2011 roku z wizją promowania „orientacji
na sens w biznesie” i oferowania praktycznych rozwiązań w tym zakresie. Dziś firma jest jednym z wiodących dostawców usług employee assistance w Austrii.

Nasza firma jest partnerem Medicover Benefits, firmy dostarczającej nowoczesne rozwiązania wspomagające działy HR w relacjach z pracownikami. Zapraszamy do korzystania z naszych usług na www.platformabenefitowa.pl.

Co dla nas oznacza motyw latarni?

Latarnia to nie tylko symbol, ale esencja naszej misji w EAP24. To metafora wsparcia, jakie oferujemy każdemu, kto mierzy się z wyzwaniami w życiu zawodowym i osobistym. Latarnia oświetla drogę w mroku, wskazuje bezpieczny kierunek i pomaga odnaleźć spokój w chwilach niepewności.

Dla nas motyw latarni oznacza towarzyszenie naszym klientom w ich podróży – niezależnie od tego, czy szukają rozwiązania większych problemów, czy potrzebują chwilowego przewodnika.

Chcemy być źródłem stabilności, które pomaga odnaleźć równowagę i podejmować właściwe decyzje, gdy otoczenie wydaje się pełne wyzwań.

Latarnia odzwierciedla naszą gotowość do działania i świadomość, że każdy z nas czasem potrzebuje światła, które wskaże drogę.

To symbol troski, zrozumienia i odpowiedzialności, jakie przyświecają naszej codziennej pracy z ludźmi i dla ludzi.