EAP – Program Wsparcia Pracowników

Psycholog / Interwent Kryzysowy

Główne zadania

  • Dyspozycyjność minimum 10 godzin tygodniowo – dyżur 2 lub 3 razy w tygodniu po minimum 4 godz. w godz. 8 – 22 od poniedziałku do niedzieli
  • Praca 100% zdalna – tele- i wideokonsultacje
  • Konsultacje w języku polskim i angielskim
  • Krótkoterminowe poradnictwo psychologiczne dla pracowników firm i członków rodzin kontaktujących się z infolinią EAP
  • Przekazywanie rozmówcom rzetelnych informacji w zakresie wsparcia psychologicznego w środowisku pracy (sytuacje: mobbing, dyskryminacja, wypalenie zawodowe, stres etc.)
  • Sesje wsparcia dla menedżerów (sytuacje: zwolnienia pracowników, konflikty w zespole, motywowanie pracowników)
  • Prowadzenie edukacyjnych webinarów

Nasze oczekiwania

  • Kierunkowe wykształcenie – magister psychologii (warunek konieczny)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (warunek konieczny)
  • Doświadczenie w zakresie poradnictwa psychologicznego min. 5 lat (warunek konieczny)
  • Doświadczenie w pracy w środowisku biznesowym min. 2 lata
  • Prowadzenie psychoedukacyjnych webinarów
  • Doświadczenie w prowadzeniu konsultacji rodzicielskich i wsparciu emocjonalnym młodzieży – mile widziane
  • Profesjonalizm, wysoka kultura osobista, empatia i asertywność w kontakcie z klientami

Nasza oferta

  • Praca 100% zdalna na podstawie kontraktu B2B
  • Stabilne przychody wynikające z liczby godzin dyżurowych
  • Współpraca z firmą świadczącą usługi EAP dla klientów biznesowych – międzynarodowe środowisko pracy
  • Możliwość rozwijania kompetencji w obszarze prowadzenia webinarów i szkoleń online

Jak aplikować

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres [email protected]  

W tytule maila prosimy wpisać: PSYCHOLOG/INTERWENT KRYZYSOWY

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami/Kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych.