Psycholog / Interwent Kryzysowy
Główne zadania
- Dyspozycyjność minimum 10 godzin tygodniowo – dyżur 2 lub 3 razy w tygodniu po minimum 4 godz. w godz. 8 – 22 od poniedziałku do niedzieli
- Praca 100% zdalna – tele- i wideokonsultacje
- Konsultacje w języku polskim i angielskim
- Krótkoterminowe poradnictwo psychologiczne dla pracowników firm i członków rodzin kontaktujących się z infolinią EAP
- Przekazywanie rozmówcom rzetelnych informacji w zakresie wsparcia psychologicznego w środowisku pracy (sytuacje: mobbing, dyskryminacja, wypalenie zawodowe, stres etc.)
- Sesje wsparcia dla menedżerów (sytuacje: zwolnienia pracowników, konflikty w zespole, motywowanie pracowników)
- Prowadzenie edukacyjnych webinarów
Nasze oczekiwania
- Kierunkowe wykształcenie – magister psychologii (warunek konieczny)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (warunek konieczny)
- Doświadczenie w zakresie poradnictwa psychologicznego min. 5 lat (warunek konieczny)
- Doświadczenie w pracy w środowisku biznesowym min. 2 lata
- Prowadzenie psychoedukacyjnych webinarów
- Doświadczenie w prowadzeniu konsultacji rodzicielskich i wsparciu emocjonalnym młodzieży – mile widziane
- Profesjonalizm, wysoka kultura osobista, empatia i asertywność w kontakcie z klientami
Nasza oferta
- Praca 100% zdalna na podstawie kontraktu B2B
- Stabilne przychody wynikające z liczby godzin dyżurowych
- Współpraca z firmą świadczącą usługi EAP dla klientów biznesowych – międzynarodowe środowisko pracy
- Możliwość rozwijania kompetencji w obszarze prowadzenia webinarów i szkoleń online
Jak aplikować
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres [email protected]
W tytule maila prosimy wpisać: PSYCHOLOG/INTERWENT KRYZYSOWY
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami/Kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych.