Jak działa EAP?

EAP Employee Assistance Program

Programy Wsparcia Pracowników EAP to nowoczesne benefity w postaci poufnego
i profesjonalnego źródła informacji oraz wsparcia pracowników i członków ich rodzin przeżywających trudności w codziennym życiu.

Obszary EAP

Infolinia EAP

  • Całodobowa Infolinia, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.
  • Rozmowy są poufne i anonimowe.
  • Pełny dostęp dla pracowników i członków najbliższej rodziny (partner, partnerka, współmałżonek, dzieci).
  • Nielimitowany dostęp.
  • Kontakt wyłącznie z profesjonalistami w zakresie wsparcia psychologicznego – psychologowie, terapeuci, coachowie.
  • Możliwość kontynuowania rozmów z tym samym psychologiem, terapeutą, coachem.
  • Wsparcie w zakresie umówienia wizyty u specjalistów np. certyfikowani psychoterapeuci, psychiatrzy, radcowie prawni.
  • Pracujemy w języku polskim i angielskim.

Wideokonsultacje

  • W przypadku potrzeby oraz decyzji pracownika zapewniamy wideokonsultacje z certyfikowanymi psychoterapeutami.
  • Liczba wideokonsultacji dostępnych dla każdego pracownika określona jest w kontrakcie EAP zapewniającym pracownikom poufność i anonimowość.
  • Wideokonsultacje to głównie wsparcie metodami psychoterapii krótkoterminowej, skoncentrowanej na rozwiązania.
  • Możliwość indywidualnego kontynuowania pracy z wybranym psychoterapeutą (po wykorzystaniu pakietu EAP).
  • Dostępność szerokiego grona certyfikowanych psychoterapeutów.
  • Możliwość korzystania z indywidualnych spotkań z psychoterapeutami w ich gabinetach.
  • Pracujemy w języku polskim i angielskim.

Komunikacja EAP

  • Przygotowujemy i prowadzimy komunikację EAP przez cały okres trwania umowy.
  • Dostarczamy HR profesjonalne treści i materiały nt. EAP, np. do intranetu.
  • Prowadzimy webinary nt. EAP dla HR, Ambasadorów EAP oraz kluczowych menedżerów w firmie.

Newslettery EAP

  • Newsletter EAP – min. jeden raz w miesiącu do wszystkich pracowników firmy.
  • Wartościowe, merytoryczne treści oraz regularne zachęcanie do korzystania z EAP.
  • Zaproszenia na webinary EAP.

Webinary EAP

  • Webinar EAP – kilkadziesiąt godzinnych webinarów w roku.
  • Krótkie inspirujące szkolenia obejmujące tematyką zakres życia prywatnego, np. wychowywanie dzieci, oraz zawodowego, np. zapobieganie wypaleniu zawodowemu.
  • Profesjonalna i praktyczna wiedza, inspirowanie pracowników do zmian.
  • Tematyka dostosowana do potrzeb uczestników programu EAP.

Portal EAP

  • Profesjonalny portal myEAP24 – baza wiedzy oraz inspiracji dla uczestników programu EAP.
  • Setki artykułów napisanych przez profesjonalistów.
    Baza ćwiczeń autocoachingowych.
  • Książki rekomendowane przez psychologów.
  • Materiały dla menedżerów do wykorzystania podczas spotkań z pracownikami (indywidualnych i zespołowych).
  • FAQ – najczęściej zadawane pytania nt. EAP przez pracowników naszych klientów.
  • Ochrona pracowników przed internetowymi pseudoporadami nieprofesjonalistów, poszukiwaniem pomocy poprzez media społecznościowe.
  • Możliwość umówienia konsultacji telefonicznej z psychologiem, terapeutą, coachem poprzez system Calendly.
  • Możliwość kontaktu mailowego z psychologiem, terapeutą, coachem.

Wsparcie kryzysowe

Profesjonalna interwencja świadczy o tym, że pracodawca zauważa i reaguje na sytuacje kryzysowe w organizacji.

Cele interwencji kryzysowej

Działania

Efekty:

Wszystkie działania mają przywrócić środowisko pracy do stanu sprzed kryzysu oraz pokazać osobie w kryzysie, zespołowi oraz otoczeniu, że pracodawca dba o zdrowie psychiczne osób zatrudnionych w firmie oraz o atmosferę pracy.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Wdrożenie EAP

Kompleksowe i regularne działania na rzecz organizacji, a także współpraca z HR, powodują, że jest to rozwiązanie efektywne kosztowo, nowoczesne, a także szczególnie potrzebne w czasach pandemii oraz kryzysu.

Kalkulacja EAP

Sprawdź, ile może kosztować wdrożenie EAP w Twojej firmie

Zapraszamy do kontaktu

Chętnie przygotujemy kalkulację EAP dla Twojej organizacji.
Wycena między innymi zależy od liczby pracowników, struktury zatrudnienia, wybranych modułów EAP, a także zakresu wsparcia.

Wdrożenie

Komunikacja

Optymalizacja

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Konstrukcja oraz sposób kalkulowania Programów EAP zakładają udział wszystkich pracowników firmy.

Standard udzielanego wsparcia zakłada dostępność serwisu www 24/7 oraz dostępność infolinii 8-24/7.

Z serwisu www, infolinii, a także spotkań indywidualnych mogą korzystać zarówno pracownicy, jak i członkowie najbliższej rodziny (mąż/żona, partner/partnerka, dzieci).

Nie – Programy EAP zapewniają poufność, anonimowość i bezstronność udzielanego wsparcia.

Nasze główne założenia to łatwa dostępność infolinii, adekwatna do liczby uczestników naszych Programów EAP, a także profesjonalizm i doświadczenie konsultantów telefonicznych (psychologów, terapeutów, coachów).

Psychologowie, terapeuci, coachowie mający profesjonalne przygotowanie i doświadczenie w pracy z klientem EAP przez telefon.

Tak – wymaga to indywidualnego umówienia się.

Dyrektor kliniczny nadzorujący pracę konsultantów telefonicznych.

Jest to uzależnione od warunków umowy EAP między firmami.

Spotkania można kontynuować indywidualnie poza Programem EAP.

Informujemy o potrzebie specjalistycznej pomocy i zapewniamy wsparcie, aby ułatwić rozmówcy umówienie się do specjalisty (np. informacja nt. zakresu opieki medycznej w firmie).

Tak. Zakres wsparcia reguluje umowa.

Tak. Zakres wsparcia reguluje umowa.

Tak. Zakres wsparcia reguluje umowa.

Tak. Zakres wsparcia reguluje umowa.

Formularz ofertowy

Jeśli potrzebujesz wsparcia EAP24, skorzystaj z danych kontaktowych przekazanych Ci przez pracodawcę.

Administratorem danych zawartych w korespondencji e-mail jest Auxi Service Center. Wysyłając wiadomość, przekazujesz nam adres e-mail, imię, nazwisko, nr telefonu oraz inne dane zawarte w treści wiadomości. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych są dostępne w Polityce prywatności zamieszczonej na tej stronie internetowej.