EAP – Program Wsparcia Pracowników

Jakie korzyści z EAP

EAP EMPLOYEE ASSISTANCE PROGRAM

Programy Wsparcia Pracowników EAP to nowoczesne benefity w postaci poufnego i profesjonalnego źródła informacji oraz wsparcia pracowników i członków ich rodzin przeżywających trudności w codziennym życiu, zarówno zawodowym jak i prywatnym.

Jakie korzyści z EAP?

Korzyści dla pracodawcy

  • Zapewnienie nowoczesnego benefitu pracownikom – odpowiedź na potrzeby pracowników w obszarze życia zawodowego i prywatnego.
  • Wsparcie w sytuacjach kryzysu, zwolnień pracowniczych itp.
  • Działania zapobiegające problemom organizacji takim jak: absencja i rotacja pracowników, prezenteizm czyli nieefektywna obecność w pracy, niskie zaangażowanie pracowników, a nawet wypadki.
  • Budowanie kultury organizacyjnej w kierunku dobrostanu pracowników.
  • Dbanie o wizerunek firmy jako pracodawcy (employerbranding).

Korzyści dla pracownika

  • Poufność i anonimowość.
  • Niezależne i bezstronne źródło wsparcia finansowane przez pracodawcę.
  • Szeroki zakres EAP – wsparcie psychologiczne, menedżerskie i prawne.
  • Łatwy dostęp do profesjonalistów (psychologowie, terapeuci, coachowie, konsultanci) zapewniających fachowe wsparcie w rozwiązywaniu problemów zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.
  • Bezpośredni i szybki dostęp do pomocy dzięki Infolinii EAP oraz portalowi myEAP24.

Korzyści dla działu HR

  • Działania zapobiegające problemom pracowników takim jak: kryzys, stres, brak motywacji, wypalenie zawodowe, brak czasu na „sprawy prywatne”.
  • Outsourcing usług wsparcia psychologicznego zapewniający pracownikom poufność, anonimowość i bezstronność.
  • Zapobieganie i wsparcie w rozwiązywaniu problemów typu mobbing, molestowanie, dyskryminacja.
  • Dostęp do analiz problemów pracowniczych na rynku, mogących wpływać na efektywność pracowników.
    Budowanie kapitału zdrowia (psychicznego) w organizacji.

Korzyści dla menedżera

  • Łatwy dostęp do profesjonalistów (psychologowie, terapeuci, coachowie) zapewniających wsparcie w rozwiązywaniu problemów menedżera w życiu zawodowym i prywatnym.
  • Możliwość korzystania z EAP w sytuacjach, kiedy menedżer nie wie jak udzielić profesjonalnego wsparcia pracownikom mającym problemy w życiu prywatnym (zachęcanie pracowników do korzystania z EAP).
  • Niezależne i bezstronne źródło wsparcia menedżerskiego – doświadczeni coachowie biznesowi.
    Poufność i anonimowość rozmów.
  • Portal myEAP24 – baza wiedzy oraz inspiracji do wykorzystania podczas spotkań indywidualnych i zespołowych.

Formularz ofertowy

Jeśli potrzebujesz wsparcia EAP24, skorzystaj z danych kontaktowych przekazanych Ci przez pracodawcę

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Administratorem danych zawartych w korespondencji e-mail jest Auxi Service Center. Wysyłając wiadomość, przekazujesz nam adres e-mail, imię, nazwisko, nr telefonu oraz inne dane zawarte w treści wiadomości. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych są dostępne w Polityce prywatności zamieszczonej na tej stronie internetowej.