EAP – Program Wsparcia Pracowników

Koordynator wsparcia EAP

Główne zadania

  • Praca 100% zdalna w języku polskim i angielskim
  • Odpowiadanie na pytania i prośby klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub telefonu
  • Przekazywanie klientom rzetelnych informacji w zakresie wsparcia psychologicznego EAP
  • Koordynowanie zgłoszeń klientów korzystających ze wsparcia EAP we współpracy z psychologami i prawnikami 
  • Poradnictwo psychologiczne dla pracowników firm i członków rodzin kontaktujących się z infolinią EAP – prowadzenie indywidualnych konsultacji
  • Prowadzenie webinarów informacyjnych (w języku polskim i angielskim)
  • Prowadzenie rekrutacji psychologów i prawników 

Nasze oczekiwania

  • Kierunkowe wykształcenie – magister psychologii (warunek konieczny)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (warunek konieczny)
  • Doświadczenie w pracy w środowisku biznesowym (ok. 5 lat)
  • Doświadczenie w pracy w dziale HR (mile widziane)
  • Doświadczenie w zakresie poradnictwa psychologicznego (mile widziane)
  • Profesjonalizm, wysoka kultura osobista, empatia i asertywność w kontakcie z klientami 

Nasza oferta

  • Praca 100% zdalna (40h tygodniowo) na podstawie kontraktu B2B
  • Ruchome godziny pracy w przedziale 8-20
  • Współpraca z firmą świadczącą profesjonalne usługi (EAP) dla klientów biznesowych (klienci korporacyjni, duże firmy)
  • Możliwości rozwoju w różnych kierunkach (poradnictwo psychologiczne, wsparcie menedżerskie, interwencje kryzysowe, szkolenia)
  • Nieograniczony dostęp do szkoleń online w obszarach takich jak psychologia, prawo, finanse
  • Praca w zespole, który stawia na relacje i dobrą atmosferę
  • Możliwość pracy w szybko rozwijającej się firmie oraz w perspektywicznej branży 

Jak aplikować

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres [email protected]  

W tytule maila prosimy wpisać: KOORDYNATOR WSPARCIA EAP

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami/Kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych.