EAP – Program Wsparcia Pracowników

Key Account Manager

Programy Wsparcia Pracowników EAP (Employee Assistance Program) zapewniają profesjonalne wsparcie pracownikom firm i członkom ich rodzin przeżywających trudności w codziennym życiu.  

Jesteśmy firmą świadcząca usługi EAP na rynku polskim od 2018 roku w zakresie wsparcia psychologicznego, menedżerskiego i prawno-finansowego.   

Zapraszamy do współpracy osoby z doświadczeniem i pasją do sprzedaży doradczej.  

Główne zadania:

  • Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR 
  • Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem 
  • Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów 
  • Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta 
  • Prowadzenie webinarów edukacyjnych dla branży HR 
  • Planowanie oraz raportowanie działań (CRM) 
  • Współpraca z partnerami EAP24 

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie w aktywnym pozyskiwaniu klientów na rynku B2B / HR (min. 3 lata)
  • Znajomość branży HR (warunek konieczny)
  • Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne  
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 
  • Zainteresowanie obszarami psychologii i/lub prawa mile widziane 

Nasza oferta:

  • Praca 100% zdalna w godzinach 9:00 – 17:00 na podstawie kontraktu B2B 
  • Wynagrodzenie podstawowe plus atrakcyjny system prowizyjny
  • Nieograniczony dostęp do szkoleń w obszarach takich jak psychologia, prawo, finanse
  • Praca w zespole, który stawia na relacje i dobrą atmosferę 
  • Możliwość pracy w szybko rozwijającej się firmie oraz w perspektywicznej branży

Jak aplikować

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres [email protected]  

W tytule maila prosimy wpisać: KEY ACCOUNT MANAGER

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami/Kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych.