FAQ - najczęściej zadawane pytania

Konstrukcja oraz sposób kalkulowania Programów EAP zakłada udział wszystkich pracowników firmy.

Standard udzielanego wsparcia zakłada dostępność platformy online oraz infolinii 24/7. 

Z platformy online, infolinii, a także konsultacji indywidualnych mogą korzystać zarówno pracownicy, jak i członkowie najbliższej rodziny (mąż/żona, partner/partnerka, dzieci 13+). 

Nie – Programy EAP zapewniają poufność, anonimowość i bezstronność udzielanego wsparcia dla uczestników.

Infolinia EAP24 jest dostępna 24/7 gwarantując stały dostęp do psychologów z dużym doświadczeniem, specjaliści są gotowi do natychmiastowej pomocy, a telefony są odbierane w ciągu 30 sekund. 

Są to psychologowie, terapeuci, coachowie, mający profesjonalne przygotowanie i doświadczenie w pracy z klientem EAP przez telefon. 

Spotkania można kontynuować prywatnie poza Programem EAP. 

Wsparcie EAP nie zapewnia opieki psychiatrycznej. Jeżeli konsultant EAP24 oceni, ze potrzebna jest taka pomoc, poinformuje o tym uczestnika oraz zapewni  wsparcie, aby ułatwić rozmówcy umówienie się do specjalisty (np. informacja nt. zakresu opieki medycznej w firmie, informacja o najbliższych placówkach). 

Tak. Platforma myEAP24.pl to baza wiedzy dostępna dla wszystkich pracowników 24/7: setki artykułów, polecana fachowa literatura, webinary live + nagrania. Dodatkowo, poza programem EAP prowadzimy także szkolenia dla pracowników firm z pierwszej pomocy psychologicznej.  

Tak. Konsultacje dla Działu HR są nielimitowane i dotyczą wszystkich sytuacji trudnych z obszaru “miękkiego HR”, np. z zakresu mobbingu, molestowania, dyskryminacji w pracy, sytuacji związanych z wypadkiem w miejscu pracy, zwolnień pracowników, sytuacji nagłych, kryzysowych. Poza programem EAP można skorzystać z usług dodatkowych w obszarze: mediacji, interwencji kryzysowej, szkoleń stacjonarnych. Zapytaj o szczegóły – formularz kontaktowy. 

Formularz ofertowy

Jeśli potrzebujesz wsparcia EAP24, skorzystaj z danych kontaktowych przekazanych Ci przez pracodawcę.

Administratorem danych zawartych w korespondencji e-mail jest Auxi Service Center. Wysyłając wiadomość, przekazujesz nam adres e-mail, imię, nazwisko, nr telefonu oraz inne dane zawarte w treści wiadomości. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych są dostępne w Polityce prywatności zamieszczonej na tej stronie internetowej.