FAQ - najczęściej zadawane pytania
Czy do programu EAP mogą przystąpić tylko wybrani pracownicy w firmie?
Konstrukcja oraz sposób kalkulowania Programów EAP zakłada udział wszystkich pracowników firmy.
Czy EAP24 działa w określone dni i w określonych godzinach?
Standard udzielanego wsparcia zakłada dostępność platformy online oraz infolinii 24/7.
Co to oznacza, że wsparcie EAP jest nie tylko dla pracownika, ale również dla osób z najbliższej rodziny?
Z platformy online, infolinii, a także konsultacji indywidualnych mogą korzystać zarówno pracownicy, jak i członkowie najbliższej rodziny (mąż/żona, partner/partnerka, dzieci 13+).
Czy pracodawca może dowiedzieć się o problemach pracownika korzystającego z EAP?
Nie – Programy EAP zapewniają poufność, anonimowość i bezstronność udzielanego wsparcia dla uczestników.
Czym różni się infolinia EAP24 od innych form wsparcia np. platform online?
Infolinia EAP24 jest dostępna 24/7 gwarantując stały dostęp do psychologów z dużym doświadczeniem, specjaliści są gotowi do natychmiastowej pomocy, a telefony są odbierane w ciągu 30 sekund.
Kto pracuje na infolinii EAP?
Są to psychologowie, terapeuci, coachowie, mający profesjonalne przygotowanie i doświadczenie w pracy z klientem EAP przez telefon.
Co w sytuacji, kiedy okaże się, że potrzebna jest większa liczba spotkań indywidualnych niż jest dostępne w ramach usługi EAP24?
Spotkania można kontynuować prywatnie poza Programem EAP.
Co w sytuacji, kiedy potrzebna jest pomoc specjalisty np. psychiatry?
Wsparcie EAP nie zapewnia opieki psychiatrycznej. Jeżeli konsultant EAP24 oceni, ze potrzebna jest taka pomoc, poinformuje o tym uczestnika oraz zapewni wsparcie, aby ułatwić rozmówcy umówienie się do specjalisty (np. informacja nt. zakresu opieki medycznej w firmie, informacja o najbliższych placówkach).
Czy program EAP zapewnia edukację dla pracowników?
Tak. Platforma myEAP24.pl to baza wiedzy dostępna dla wszystkich pracowników 24/7: setki artykułów, polecana fachowa literatura, webinary live + nagrania. Dodatkowo, poza programem EAP prowadzimy także szkolenia dla pracowników firm z pierwszej pomocy psychologicznej.
Czy Dział HR także może korzystać z programu EAP?
Tak. Konsultacje dla Działu HR są nielimitowane i dotyczą wszystkich sytuacji trudnych z obszaru “miękkiego HR”, np. z zakresu mobbingu, molestowania, dyskryminacji w pracy, sytuacji związanych z wypadkiem w miejscu pracy, zwolnień pracowników, sytuacji nagłych, kryzysowych. Poza programem EAP można skorzystać z usług dodatkowych w obszarze: mediacji, interwencji kryzysowej, szkoleń stacjonarnych. Zapytaj o szczegóły – formularz kontaktowy.
Formularz ofertowy
Jeśli potrzebujesz wsparcia EAP24, skorzystaj z danych kontaktowych przekazanych Ci przez pracodawcę.