EAP jako benefit pracowniczy:

  • Rozszerzenie opieki zdrowotnej w kierunku zdrowia psychicznego,
  • Wsparcie w sytuacjach kryzysowych np. pandemia, zapaść ekonomiczna, zwolnienia grupowe,
  • Narzędzie kształtowania świadomej i zrównoważonej kultury organizacyjnej,
  • Istotny element działań well-beingowych w organizacji,
  • EAP jako część polityki firmy w zakresie przeciwdziałania mobbingowi, dyskryminacji, molestowaniu,
  • Employer branding – EAP w procesie rekrutacji, onboardingu i polityce benefitowej,
  • TRS Total Rewards Statement – EAP w celu zbudowania zaangażowania pracowników i zwiększenia satysfakcji z wynagrodzenia.

EAP jako rozwiązanie efektywne kosztowo:

  • Obniżenie kosztów korzystania z profesjonalnej pomocy – wsparcie psychologiczne, menedżerskie i prawne dla pracowników,
  • Zapewnienie wszystkim pracownikom równej dostępności do EAP,
  • Wsparcie pracowników w rozwiązywaniu problemów w życiu prywatnym – większa efektywność w pracy,
  • Stworzenie możliwości pracownikom do samodzielnego poszukiwania wsparcia i pomocy w rozwiązywaniu swoich problemów,
  • Ochrona pracowników przed nadmiarem informacji pozyskanych z internetu, pseudoporadami nieprofesjonalistów czy też internetowym hejtem,
  • Nowoczesne technologie (infolinia, sesje video, portal) – ułatwienie dostępu oraz ośmielenie pracowników do korzystania ze wsparcia psychologicznego.
< WRÓĆ

FORMULARZ KONTAKTOWY

    Jeśli masz pytania, zapraszamy do kontaktu +48 790 203 507 lub EAP24.office@eap24.pl