Strona główna > Praca > Psycholog – Koordynator Wsparcia EAP
Psycholog - koordynator wsparcia EAP
Główne zadania
- Praca 100% zdalna w języku polskim i angielskim
- Koordynowanie przyjmowania zgłoszeń klientów korzystających ze wsparcia EAP we współpracy z psychologami lub prawnikami
- Odpowiadanie na pytania i prośby klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub telefonu
- Przekazywanie klientom rzetelnych informacji nt. programów wsparcia
- Telefoniczne poradnictwo psychologiczne dla pracowników firm i członków rodzin kontaktujących się z EAP24
- Prowadzenie rekrutacji psychologów, prawników, trenerów
Nasze oczekiwania
- Kierunkowe wykształcenie – magister psychologii (warunek konieczny)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (warunek konieczny)
- Doświadczenie w pracy w środowisku biznesowym (ok. 2 lat)
- Doświadczenie w zakresie poradnictwa psychologicznego (min. 3 lata)
- Profesjonalizm, wysoka kultura osobista, empatia i asertywność w kontakcie z klientami
Nasza oferta
- Praca 100% zdalna (40 h tygodniowo) na podstawie kontraktu B2B
- Ruchome godziny pracy
- Współpraca z firmą świadczącą profesjonalne usługi (EAP) dla klientów biznesowych (klienci korporacyjni, duże firmy)
- Możliwości rozwoju w różnych kierunkach (poradnictwo psychologiczne, wsparcie menedżerskie, interwencje kryzysowe, szkolenia)
- Nieograniczony dostęp do szkoleń online w obszarach takich jak psychologia, prawo, finanse
- Praca w zespole, który stawia na relacje i dobrą atmosferę
- Możliwość pracy w szybko rozwijającej się firmie oraz w perspektywicznej branży

Jak aplikować?
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres [email protected]
W tytule maila prosimy wpisać: KOORDYNATOR WSPARCIA EAP.
Prosimy o zawarcie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami/Kandydatami.