Psycholog - koordynator wsparcia EAP

Główne zadania

  • Praca 100% zdalna w języku polskim i angielskim
  • Koordynowanie przyjmowania zgłoszeń klientów korzystających ze wsparcia EAP we współpracy z psychologami lub prawnikami
  • Odpowiadanie na pytania i prośby klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej i/lub telefonu
  • Przekazywanie klientom rzetelnych informacji nt. programów wsparcia
  • Telefoniczne poradnictwo psychologiczne dla pracowników firm i członków rodzin kontaktujących się z EAP24
  • Prowadzenie rekrutacji psychologów, prawników, trenerów

Nasze oczekiwania

  • Kierunkowe wykształcenie – magister psychologii (warunek konieczny)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (warunek konieczny)
  • Doświadczenie w pracy w środowisku biznesowym (ok. 2 lat)
  • Doświadczenie w zakresie poradnictwa psychologicznego (min. 3 lata)
  • Profesjonalizm, wysoka kultura osobista, empatia i asertywność w kontakcie z klientami

Nasza oferta

  • Praca 100% zdalna (40 h tygodniowo) na podstawie kontraktu B2B
  • Ruchome godziny pracy
  • Współpraca z firmą świadczącą profesjonalne usługi (EAP) dla klientów biznesowych (klienci korporacyjni, duże firmy)
  • Możliwości rozwoju w różnych kierunkach (poradnictwo psychologiczne, wsparcie menedżerskie, interwencje kryzysowe, szkolenia)
  • Nieograniczony dostęp do szkoleń online w obszarach takich jak psychologia, prawo, finanse
  • Praca w zespole, który stawia na relacje i dobrą atmosferę
  • Możliwość pracy w szybko rozwijającej się firmie oraz w perspektywicznej branży

Jak aplikować?

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres [email protected]  
W tytule maila prosimy wpisać: KOORDYNATOR WSPARCIA EAP.

Prosimy o zawarcie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami/Kandydatami.