EAP – Program Wsparcia Pracowników

Office Manager

Główne zadania

  • Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna:
    • koordynowanie komunikacji z klientami oraz zarządzanie informacjami,
    • bieżący kontakt z działami HR naszych klientów
  • Zarządzanie administracyjne:
    • przygotowanie, archiwizacja i aktualizacja umów
    • współpraca z księgowością
  • Zarządzanie fakturami:
    • obsługa faktur przychodowych i kosztowych,
    • realizacja płatności
    • monitorowanie należności
  • Współpraca z dostawcami usług

Nasze oczekiwania

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata (warunek konieczny)
  • Znajomość środowiska HR i standardów pracy z dużymi organizacjami
  • Umiejętność prowadzenia profesjonalnej komunikacji biznesowej
  • Doskonała organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2

Nasza oferta

  • Długofalowa współpraca na podstawie kontraktu B2B (40 godzin w tygodniu)
  • Praca 100% zdalna
  • Nieograniczony dostęp do szkoleń w obszarach takich jak psychologia, prawo, finanse
  • Praca w zespole, który stawia na relacje i dobrą atmosferę
  • Możliwość pracy w szybko rozwijającej się firmie oraz w perspektywicznej branży

Jak aplikować

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres [email protected]  

W tytule maila prosimy wpisać: OFFICE MANAGER

Prosimy o zawarcie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami/Kandydatami.