EAP – Program Wsparcia Pracowników

Koordynator wsparcia EAP

Główne zadania

  • Koordynowanie webinarów oraz szkoleń realizowanych dla Klientów EAP24
  • Prowadzenie webinarów informacyjnych (w języku polskim i angielskim)
  • Koordynowanie zgłoszeń klientów korzystających ze wsparcia EAP we współpracy z psychologami lub prawnikami
  • Poradnictwo psychologiczne dla pracowników firm i członków rodzin kontaktujących się z infolinią EAP
  • Praca hybrydowa tj. 4 dni w miesiącu w biurze – Warszawa lub delegacja do biura Klienta

Nasze oczekiwania

  • Kierunkowe wykształcenie – magister psychologii (warunek konieczny)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (warunek konieczny)
  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/webinarów (warunek konieczny)
  • Doświadczenie w pracy w środowisku biznesowym (ok. 5 lat)
  • Doświadczenie w pracy w dziale HR (mile widziane)
  • Doświadczenie w zakresie poradnictwa psychologicznego (mile widziane)
  • Profesjonalizm, wysoka kultura osobista, empatia i asertywność w kontakcie z klientami

Nasza oferta

  • Długofalowa współpraca na podstawie kontraktu B2B (40 h w tygodniu)
  • Współpraca z firmą świadczącą profesjonalne usługi EAP dla klientów biznesowych (klienci korporacyjni, duże firmy)
  • Możliwość pracy w szybko rozwijającej się firmie oraz w perspektywicznej branży
  • Możliwości rozwoju w różnych kierunkach (poradnictwo psychologiczne, wsparcie menedżerskie, interwencje kryzysowe, szkolenia)
  • Nieograniczony dostęp do szkoleń online w obszarach takich jak psychologia, prawo, finanse
  • Praca w zespole, który stawia na relacje i dobrą atmosferę

Jak aplikować

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres [email protected]  

W tytule maila prosimy wpisać: KOORDYNATOR WSPARCIA EAP

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami/Kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych.