Koordynator wsparcia EAP
Główne zadania
- Koordynowanie webinarów oraz szkoleń realizowanych dla Klientów EAP24
- Prowadzenie webinarów informacyjnych (w języku polskim i angielskim)
- Koordynowanie zgłoszeń klientów korzystających ze wsparcia EAP we współpracy z psychologami lub prawnikami
- Poradnictwo psychologiczne dla pracowników firm i członków rodzin kontaktujących się z infolinią EAP
- Praca hybrydowa tj. 4 dni w miesiącu w biurze – Warszawa lub delegacja do biura Klienta
Nasze oczekiwania
- Kierunkowe wykształcenie – magister psychologii (warunek konieczny)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (warunek konieczny)
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/webinarów (warunek konieczny)
- Doświadczenie w pracy w środowisku biznesowym (ok. 5 lat)
- Doświadczenie w pracy w dziale HR (mile widziane)
- Doświadczenie w zakresie poradnictwa psychologicznego (mile widziane)
- Profesjonalizm, wysoka kultura osobista, empatia i asertywność w kontakcie z klientami
Nasza oferta
- Długofalowa współpraca na podstawie kontraktu B2B (40 h w tygodniu)
- Współpraca z firmą świadczącą profesjonalne usługi EAP dla klientów biznesowych (klienci korporacyjni, duże firmy)
- Możliwość pracy w szybko rozwijającej się firmie oraz w perspektywicznej branży
- Możliwości rozwoju w różnych kierunkach (poradnictwo psychologiczne, wsparcie menedżerskie, interwencje kryzysowe, szkolenia)
- Nieograniczony dostęp do szkoleń online w obszarach takich jak psychologia, prawo, finanse
- Praca w zespole, który stawia na relacje i dobrą atmosferę
Jak aplikować
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres [email protected]
W tytule maila prosimy wpisać: KOORDYNATOR WSPARCIA EAP
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatkami/Kandydatami. Prosimy o zawarcie w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych.