EAP a inne formy wsparcia Pracowników

EAP to wsparcie profesjonalistów – kontakt i praca tylko i wyłącznie z psychologami oraz terapeutami.

Nowoczesne technologie takie jak internet oraz telefon ułatwiają dostęp oraz ośmielają użytkowników - osoby, które decydują się na rozmowę o problemie i poszukują pomocy.

EAP to także ochrona pracowników przed nadmiarem informacji pozyskanych z internetu (często nieprawdziwych lub przesadzonych), pseudoporadami nieprofesjonalistów czy też internetowym hejtem.

EAP to nowoczesny benefit, który wspiera rekrutację pracowników, a także pomaga zapobiegać fluktuacji. Pracownicy mający wsparcie w rozwiązywaniu problemów w życiu prywatnym mają szansę być bardziej efektywni w pracy.

EAP obniża koszty korzystania z profesjonalnej pomocy - z EAP korzysta grupa pracowników, a nie pojedyncze osoby i większej skali -  grupa firm, a nie jedna firma.

Kontakt

AUXILIUM Employee Assistance
ul. Obrzeżna 5E // 02-691 Warszawa // E: office@employee-assistance.pl // T: +48.506.701.830


Ta strona wykorzystuje pliki cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki i  Polityką prywatności